Partnerystės

Prisidėkite

Šiuo metu esame atviri partnerystėms šiuose vasaros projektuose:

1. VASAROS KINAS

KINO PAVASARIO filmai po atviru Vilniaus dangumi! Liepos ir rugpjūčio mėnesiais sostinės gyventojus ir miesto svečius kviesime į nemokamus renginius, kuriuose rodysime po 2-3 žiūroviškiausius praėjusio festivalio filmus. Kiekvieno seanso data ir laikas paaiškės likus savaitei – tai ir žaismingo vasaros nuotykio, ir gerų orų prognozių garantas.

2. KINAS PO ŽVAIGŽDĖMIS

Vasaros naktys Vilniuje turtingos ne tik barais ar šokiais, bet ir „Kinu po žvaigždėmis“. Rugpjūčiui keičiant liepą, neatsiejama miesto tradicija tapęs festivalis į klasikinių filmų seansus po atviru dangumi suburia net iki 900 žiūrovų. Festivališkai nusiteikusiame valdovų rūmų kieme šiemet karaliaus nakties spalvos – noir ir neo noir kino tradicijos žada kelionę į pasąmonės slėpinių pasaulį.

3. KINAS PO ŽVAIGŽDĖMIS JUNIOR

Trečius metus organizuojamas „Kinas po žvaigždėmis. Junior“ – vienintelis šalies kino festivalis jaunimui po atviru dangumi. Mokslo metų pabaigoje vaikai ir paaugliai nuo 9 iki 16 metų dienas ir ankstyvus vakarus galės praleisti su legendiniais kino klasikos filmais. Kai plačios jaunųjų žiūrovų akys kiną pamato kitaip, tarp jų ir ekrano gimsta ryšys, ugdantis skonį ir meilę kultūrai!

Kontaktai

Susisiekite

    Susisiekite su mumis

    Žinutė išsiųsta!

    Ačiū, Jūsų žinutę gavome. Susisieksime kaip galima greičiau.
    • Atšaukti
    Ieva Pačkauskaitė
    Partnerysčių komandos vadovė

    Apie festivalio partnerystes

    Kviečiame tapti didžiausio kino reiškinio Lietuvoje partneriu ir kartu pristatyti kokybišką turinį daugiau nei 100 000 žiūrovų auditorijai.

    Mūsų žiūrovus vienija aistra geram kinui. Todėl kasmet sudarome itin stiprią filmų programą, kurią inovatyviai ir kūrybiškai komunikuojame, o žiūrėjimo patirtį praplečiame prasmingais renginiais. Taip sukuriame išskirtinį ir ilgaamžį ryšį su vartotojais. Ne išimtis ir esami bei potencialūs partneriai. Vedami bendrų vertybių kuriame individualius partnerysčių scenarijus, atveriančius kelius originaliems rinkodaros sprendimams ir netradiciniam tikslinės auditorijos pasiekiamumui.

    TIPINIS ŽIŪROVAS

    Kasmet „Kino pavasarį“ aplanko apie 100 000 žiūrovų. Dauguma jų festivalyje lankosi ne pirmus metus ir jį vertina kaip prestižinį kultūros renginį, suteikiantį išskirtinę galimybę pamatyti tai, ko niekur kitur neišvystų. Tipinio žiūrovo charakteristikos:

    • 25-44 metų amžiaus
    • Išsilavinę didmiesčių gyventojai
    • Domisi kultūra, mada, dizainu, technologijomis ir mokslu
    • Laisvalaikį leidžia aktyviai – sportuoja, pramogauja, vertina skanų maistą

    KOMUNIKACIJOS KANALAI

    Didžiausias šalies kultūros renginys pritraukia plačią auditoriją įvairiomis reklaminėmis ir komunikacinėmis priemonėmis. Priklausomai nuo partnerio tikslų bei poreikių, jo integracija galima visose arba pasirinktose kampanijos priemonėse.

    PARTNERYSČIŲ NAUDA

    • MATOMUMAS IR ĮVAIZDŽIO FORMAVIMAS

      Mūsų kuriama vertė partneriams neapsiriboja tik žinomumo didinimu. Profesionali festivalio komanda gali padėti jūsų verslui pasiekti naujas auditorijas, pasiūlyti joms išskirtines patirtis ir netgi keisti vartotojų turimas nuostatas apie prekės ženklą. O svarbiausia – padėti išlikti matomiems.
    • TIESIOGINIS RYŠYS SU VARTOTOJAIS

      Sinergija su „Kino pavasariu“ suteikia galimybę įsiprasminti, iškomunikuoti savo vertybes ir tuo pačiu kokybiškai bei kūrybiškai papildyti reklaminį turinį, įgyvendinant rinkodarinius tikslus.
    • DARBUOTOJŲ IR KLIENTŲ MOTYVACIJA

      Partnerystė su festivaliu atneša džiaugsmo ir įmonių darbuotojams bei jūsų svarbiausiems klientams. Uždarų seansų metu galėsite ne tik padovanoti jiems išskirtinę kino patirtį, bet ir pristatyti įmonės tikslus, rezultatus, megzti bei stiprinti pažintis ar tiesiog mėgautis laiku kartu.

    Partnerių istorijos

    • ERGO

      Artimo santykio su vartotojais kūrimas bei paslaugų pristatymas

      Dešimtus metus trunkančios partnerystės metu padėjome ERGO stiprinti įvaizdį kartu kurdami išskirtines aktyvacijas ir komunikaciją Festivalio metu. Žiūrovams pristatėme bilietų draudimą, interaktyvų filmų patarėją, diskusijas bei filmų rinkinius aktualiausiomis temomis.
    • TELIA

      Telia Play žinomumo didinimas bei asociacijos su lietuvišku kinu kūrimas

      Kartu su TELIA pristatome lietuviškų filmų premjeras, o dar iki Festivalio Telia Play televizijoje rodomos kūrėjų retrospektyvos padeda kurti aiškią asociaciją ir pritraukti kokybiško turinio gerbėjus. Išskirtinis projektas: vieno filmo „Piligrimai“ kino teatras Karmėlavoje.
    • PERGALĖ

      Produkcijos pristatymas tikslinei auditorijai, pardavimų skatinimas, šokolado meistrų įvaizdžio stiprinimas

      Kasmet „Pergalės“ šokolado meistrai sukuria riboto leidimo saldainius kino gurmanams ir juos pristato kartu su Festivalio garsiausių režisierių programa „Meistrai“. Programos partnerystė – puiki proga susieti išskirtinės kokybės produkciją su „Kino pavasario“ turiniu. Festivalio metu FC Vingis įsikuria „Pergalės“ baras, saldainiai dalijami kino seansų metu.
    • BIRUTĖ

      Produkcijos pristatymas tikslinei auditorijai, matomumo didinimas

      Riboto leidimo Festivalio temą atspindinti „Birutės“ vandens pakuotė atkreipia visų žiūrovų dėmesį. Vanduo išstatomas ir dalijamas didžiausiuose „Kino pavasario“ renginiuose bei filmų premjerose. Prekės ženklas matomas komunikacijoje.
    • SORAINEN

      Darbuotojų motyvacijos didinimas bei išskirtinės patirtys klientams

      Jau tradicija tapo SORAINEN darbuotojų, alumnių ir klientų uždari seansai su filmų bei Festivalio programos pristatymu. Girdėjome, jog tai – laukiamiausias metų renginys. O nespėjusieji apsilankyti seanse, Festivalio filmus žiūri su specialiomis akreditacijomis bei kvietimais.
    • AKROPOLIS

      Prekybos centro lankytojų skaičiaus didinimas

      Festivalis savo programą pildo ne vien filmais, bet ir renginiais, kurie padeda pritraukti daugiau lankytojų į PC AKROPOLIS: Šeimų savaitgalis, Valentino dienos proga rengiamas „Aklas pasimatymas“, išskirtiniai seansai Kauno Akropolio automobilių aikštelėje. Lokacijose taip vykdoma bilietų pardavimo akcija „1+1“.
    • NOVATURAS

      Kelionių krypties populiarinimas, draugiško PŽ įvaizdžio didinimas

      Partnerystės metu NOVATURAS įsteigė žiūroviškiausio filmo nominaciją, o vienam iš balsavusių žiūrovų padovanojo kelionę į Madeirą. PŽ matomumas buvo užtikrintas konkurso bei bendroje Festivalio komunikacijoje.
    • IKEA

      „Ikea Family“ lojalumo programos žinomumo didinimas

      Vasaros projektai – viena iš galimybių pasiekti „Kino pavasario“ auditoriją visus metus. Tai puiki proga bendrauti su žiūrovais tiesiogiai, prisėdus pievoje ir žiūrint geriausius Festivalio filmus. IKEA vasaros renginių metu įrengė stendą, kuriame pristatė lojalumo programą bei kūrė linksmą turinį savo socialiniams tinklams. Ženklintos kėdės buvo geidžiamos žiūrovų ne mažiau nei ikoniškieji IKEA dešrainiai, pardavinėjami iš šalia stovinčio food truck’o.
    • DIDIEJI PARTNERIAI
    • FESTIVALĮ IŠ DALIES FINANSUOJA