2024 Kovo 14-27 d.
Meniu Meniu

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies) Sutikdami naudoti slapukus, leisite mums užtikrinti patogesnį naršymą mūsų svetainėje ir pateikti jums aktualiausią informaciją. Sužinoti daugiau.

Sutinku
Partnerystės

KURKIME KARTU!

Kviečiame tapti didžiausio kino reiškinio Lietuvoje partneriu ir kartu pristatyti kokybišką turinį daugiau nei 100 000 žiūrovų auditorijai.

    Susisiekite su mumis

    Žinutė išsiųsta!

    Ačiū, Jūsų žinutę gavome. Susisieksime kaip galima greičiau.
    • Atšaukti

    Mūsų žiūrovus vienija aistra geram kinui. Todėl kasmet sudarome itin stiprią filmų programą, kurią inovatyviai ir kūrybiškai komunikuojame, o žiūrėjimo patirtį praplečiame prasmingais renginiais. Taip sukuriame išskirtinį ir ilgaamžį ryšį su vartotojais. Ne išimtis ir esami bei potencialūs partneriai. Vedami bendrų vertybių kuriame individualius partnerysčių scenarijus, atveriančius kelius originaliems rinkodaros sprendimams ir netradiciniam tikslinės auditorijos pasiekiamumui.

    FESTIVALIO AUDITORIJA

    Kasmet „Kino pavasarį“ aplanko apie 100 000 žiūrovų. Dauguma jų festivalyje lankosi ne pirmus metus ir jį vertina kaip prestižinį kultūros renginį, suteikiantį išskirtinę galimybę pamatyti tai, ko niekur kitur neišvystų. Dažniausiai tai – 25-44 m., išsilavinę didmiesčių gyventojai, kurie domisi kultūra, mada, dizainu, technologijomis ir mokslu. Laisvalaikį leidžia aktyviai – sportuoja, pramogauja, vertina skanų maistą.

    FESTIVALIO KOMUNIKACIJOS KANALAI

    Didžiausias šalies kultūros renginys pritraukia plačią auditoriją įvairiomis reklaminėmis ir komunikacinėmis priemonėmis. Priklausomai nuo partnerio tikslų bei poreikių, jo integracija galima visose arba pasirinktose kampanijos priemonėse.

    PARTNERYSTĖS NAUDA

    Kiekvienas mūsų partneris yra unikalus, tad kaskart stengiamės rasti sprendimus, padėsiančius pasiekti konkrečių tikslų.
    • MATOMUMAS IR ĮVAIZDŽIO FORMAVIMAS

      Mūsų kuriama vertė partneriams neapsiriboja tik žinomumo didinimu. Profesionali festivalio komanda gali padėti jūsų verslui pasiekti naujas auditorijas, pasiūlyti joms išskirtines patirtis ir netgi keisti vartotojų turimas nuostatas apie prekės ženklą. O svarbiausia – padėti išlikti matomiems.
    • TIESIOGINIS RYŠYS SU VARTOTOJAIS

      Sinergija su „Kino pavasariu“ suteikia galimybę įsiprasminti, iškomunikuoti savo vertybes ir tuo pačiu kokybiškai bei kūrybiškai papildyti reklaminį turinį, įgyvendinant rinkodarinius tikslus.
    • MOTYVACIJA JŪSŲ DARBUOTOJAMS

      Partnerystė su festivaliu atneša džiaugsmo ir įmonių darbuotojams: filmai, įdomūs renginiai ir buvimas šalia aukšto lygio kultūrinio renginio suteikia gerų emocijų ir prasmės pojūtį, teigiamai veikiantį darbo aplinką.
    • ŠVENTĖ JŪSŲ KLIENTAMS

      Džiaugiamės matydami, kaip dauguma mūsų partnerių geba įtraukti savo klientus į „Kino pavasario“ veiklas, pasiūlyti jiems papildomų verčių bei patirčių. Kokybiški kino renginiai – galimybė atnaujinti senus kontaktus ir užmegzti naujus.

    Partnerių istorijos

    • Partnerio tikslas: artimo santykio su vartotojais kūrimas bei paslaugų pristatymas.

      ERGO

      Įgyvendinti veiksmai: Dešimtus metus trunkančios partnerystės metu padėjome ERGO stiprinti įvaizdį kartu kurdami išskirtines aktyvacijas ir komunikaciją Festivalio metu. Žiūrovams pristatėme bilietų draudimą, interaktyvų filmų patarėją, diskusijas bei filmų rinkinius aktualiausiomis temomis.
    • Partnerio tikslas: Telia Play žinomumo didinimas bei asociacijos su lietuvišku kinu kūrimas.

      TELIA

      Įgyvendinti veiksmai: Kartu su TELIA pristatome lietuviškų filmų premjeras, o dar iki Festivalio Telia Play televizijoje rodomos kūrėjų retrospektyvos padeda kurti aiškią asociaciją ir pritraukti kokybiško turinio gerbėjus. Išskirtinis projektas: vieno filmo „Piligrimai“ kino teatras Karmėlavoje.
    • Partnerio tikslas: produkcijos pristatymas tikslinei auditorijai, pardavimų skatinimas, šokolado meistrų įvaizdžio stiprinimas.

      PERGALĖ

      Įgyvendinti veiksmai: Kasmet „Pergalės“ šokolado meistrai sukuria riboto leidimo saldainius kino gurmanams ir juos pristato kartu su Festivalio garsiausių režisierių programa „Meistrai“. Programos partnerystė – puiki proga susieti išskirtinės kokybės produkciją su „Kino pavasario“ turiniu. Festivalio metu FC Vingis įsikuria „Pergalės“ baras, saldainiai dalijami kino seansų metu.
    • Partnerio tikslas: produkcijos pristatymas tikslinei auditorijai, matomumo didinimas

      BIRUTĖ

      Įgyvendinti tikslai: Riboto leidimo Festivalio temą atspindinti „Birutės“ vandens pakuotė atkreipia visų žiūrovų dėmesį. Vanduo išstatomas ir dalijamas didžiausiuose „Kino pavasario“ renginiuose bei filmų premjerose. Prekės ženklas matomas komunikacijoje.
    • Partnerio tikslas: darbuotojų motyvacijos didinimas bei išskirtinės patirtys klientams

      SORAINEN

      Įgyvendinti veiksmai: Jau tradicija tapo SORAINEN darbuotojų, alumnių ir klientų uždari seansai su filmų bei Festivalio programos pristatymu. Girdėjome, jog tai – laukiamiausias metų renginys. O nespėjusieji apsilankyti seanse, Festivalio filmus žiūri su specialiomis akreditacijomis bei kvietimais.
    • Partnerio tikslas: didinti prekybos centro lankytojų skaičių.

      AKROPOLIS

      Įgyvendinti veiksmai: Festivalis savo programą pildo ne vien filmais, bet ir renginiais, kurie padeda pritraukti daugiau lankytojų į PC AKROPOLIS: Šeimų savaitgalis, Valentino dienos proga rengiamas „Aklas pasimatymas“, išskirtiniai seansai Kauno Akropolio automobilių aikštelėje. Lokacijose taip vykdoma bilietų pardavimo akcija „1+1“.
    • Partnerio tikslas: kelionių krypties populiarinimas, draugiško PŽ įvaizdžio didinimas

      NOVATURAS

      Įgyvendinti veiksmai: Partnerystės metu NOVATURAS įsteigė žiūroviškiausio filmo nominaciją, o vienam iš balsavusių žiūrovų padovanojo kelionę į Madeirą. PŽ matomumas buvo užtikrintas konkurso bei bendroje Festivalio komunikacijoje.
    • Partnerio tikslas: didinti „Ikea Family“ lojalumo programos žinomumo didinimas vasaros projektų metu

      IKEA

      Įgyvendinti veiksmai: Vasaros projektai – viena iš galimybių pasiekti „Kino pavasario“ auditoriją visus metus. Tai puiki proga bendrauti su žiūrovais tiesiogiai, prisėdus pievoje ir žiūrint geriausius Festivalio filmus. IKEA vasaros renginių metu įrengė stendą, kuriame pristatė lojalumo programą bei kūrė linksmą turinį savo socialiniams tinklams. Ženklintos kėdės buvo geidžiamos žiūrovų ne mažiau nei ikoniškieji IKEA dešrainiai, pardavinėjami iš šalia stovinčio food truck’o.

    VASAROS PROJEKTAI

    APIE PROJEKTĄ VASAROS KINAS
    Tai „Kino pavasario“ iniciatyva rodyti kiną jam nebūdingose ir netikėtose Vilniaus miesto erdvėse. „Vasaros kino“ TIKSLAS – kokybišką̨, autorinį kiną padaryti lengvai prieinamą vilniečiams ar miesto svečiams, tad visi seansais žiūrovams – NEMOKAMI. Apie kiekvieno „Vasaros kino“ seanso datą ir vietą skelbiama likus tik savaitei iki seanso. Taip lankytojams kuriamas netikėtumo jausmas, o organizatoriai gali pasirinkti geras oro prognozes atitinkančią dieną.
    • DATA
      Liepos - rūgpjūčio mėn. (2023)
    • LOKACIJOS
      Žvėryno pėsčiųjų tilto papėdė, Kalnų parkas, pievelė prie TV bokšto ir kt.
    • DALYVIAI
      Apie 17 000 aktyvių ir pilietiškų vilniečių.
    • RENGINIAI
      5 renginiai, kuriuose parodysime po 2–3 filmus.
    Kontaktai

    Susisiekite

      Susisiekite su mumis

      Žinutė išsiųsta!

      Ačiū, Jūsų žinutę gavome. Susisieksime kaip galima greičiau.
      • Atšaukti
      Ieva Pačkauskaitė
      Partnerysčių komandos vadovė

      Rekomenduojame

      • DIDIEJI PARTNERIAI
      • FESTIVALĮ IŠ DALIES FINANSUOJA