kovo 18 - balandžio 5 d.
Prisidėti

Kurkime kartu!

Geriausi scenarijai parašomi darnios komandos ir reiklių partnerių. 

Prisijunkite prie didžiausio kino festivalio Baltijos šalyse, kurį kasmet aplanko virš 100 tūkst. žiūrovų, o „Kino pavasario“ prekės ženklą žino 9 iš 10 gyventojų Lietuvoje*.

Mūsų žiūrovus vienija aistra kokybiškam kinui. Todėl kasmet sudarome itin stiprią filmų programą, kurią inovatyviai ir kūrybiškai komunikuojame, o žiūrėjimo patirtį praplečiame prasmingais renginiais. Taip sukuriame išsiskirtinį ir ilgaamžį ryšį su vartotojais. Ne išimtis ir esami bei potencialūs rėmėjai, į kuriuos žiūrime kaip į partnerius, kurių vertybes deriname su festivalio vertybėmis ir mūsų auditorijos lūkesčiais. Taip kiekvieną kartą sukuriame individualų partnerystės scenarijų.

*2019 m. HAVAS MEDIA tyrimo duomenimis.

FESTIVALIO REZULTATAI

PARTNERYSTĖS NAUDA

Vertė prekės ženklui
Mūsų kuriama partnerio prekės ženklo vertė neapsiriboja tik žinomumo didinimu. Profesionali festivalio komanda gali padėti jūsų verslui pasiekti naujas auditorijas, pasiūlyti jiems išskirtines patirtis ir net gi keisti vartotojų turimas nuostatas apie prekės ženklą. O svarbiausia – padėti išlikti matomiems.
Prekės ženklų sinergija
Per 25 metus Festivalis pelnė ryškaus ir itin profesionaliai vystomo kultūros prekės ženklo įvaizdį Lietuvoje. Sinergija su „Kino pavasario“ prekės ženklu suteikia galimybę įsiprasminti, iškomunikuoti savo vertybes ir tuo pačiu kokybiškai (kūrybiškai) papildyti reklaminį turinį įgyvendinant rinkodarinius tikslus.
Vertė Jūsų klientams
Džiaugiamės matydami, kaip dauguma mūsų partnerių geba įtraukti savo klientus į „Kino pavasario“ veiklas, pasiūlyti jiems papildomų verčių bei patirčių. Kokybiški kino renginiai - galimybė atnaujinti senus kontaktus ir užmegzti naujus.
Vertė Jūsų darbuotojams
Partnerystė su festivaliu atneša džiaugsmo ir įmonių darbuotojams: filmai, įdomūs renginiai ir partnerystė su aukšto lygio kultūriniu renginiu atneša gerų emocijų, suteikia prasmingos veiklos pojūtį ir teigiamai veikia darbo aplinką.

FESTIVALIO AUDITORIJA

84 % moterys  / 16 % vyrai
39 % 25-35 amžiaus
80 % universitetinis išsilavinimas
57 % vidutinės ar aukštesnės pajamos 
29 % domisi dar neprasidėjus festivalio bilietų prekybai
10 % pirmąkart / 40 % antrą ar trečią kartą lankosi festivalyje
*KANTAR apklausos duomenys, 2019 / 2020 m.

FESTIVALIO RĖMIMO PAVYZDŽIAI

ERGO
Prekės ženklo matomumas ir įvaizdis
ERGO kino klubas, TV studija / Filmų patarėjas – pagalba žiūrovams išsirinkti filmą / Draudimas nuo nepatikusio filmo / Kontaktų rinkimas
PERGALĖ
Produkto pristatymas
Riboto leidimo legendinių saldainių pristatymas / Saldainių dalinimas prie salių, aktyvacijos / Išskirtinis remiamos „Meistrų“ programos bei saldainių pristatymo vakaras
TELIA
Prekės ženklo matomumas ir įvaizdis
Pagrindinės Festivalio kino salės vardas bei apipavidalinimas / Interaktyvi aktyvacija su mobiliuoju prieš filmų seansus / Kino platformos internete (VOD) komunikacija
RAUDONŲ PLYTŲ ALAUS DIRBTUVĖS
Produkto pristatymas
Riboto leidimo festivalio alus / Įvaizdinis alaus baras Festivalio poilsio zonoje / Produkto pristatymo renginys
SORAINEN
B2C / B2B / B2E
Specialūs uždari renginiai darbuotojams, klientams, alumni / Darbuotojų motyvacija / Kontaktų palaikymas, atnaujinimas su privačiais ir verslo klientais
AKROPOLIS
NAUJOS AUDITORIJOS
Specialus pasiūlymas 2 bilietai už 1 kainą / Auditorijos įsitraukimas / Sugrįžtantys prekybos centro lankytojai
SWEDBANK
VASAROS PROJEKTŲ RĖMIMAS
Integracija nacionaliniu mastu/ Įmonės padalinių įtraukimas / Specialūs partnerio dovanojimi seansai bendruomenėms / Ilgalaikis matomumas
AUGA
Prekės ženklo matomumas ir įvaizdis
„Filmai, kurie augina“ rinkinio partneris / Diskusijos partneris apie tvarumą ir ekologiją / Produkto pristatymas ir degustacija
AIR BALTIC
Prekės ženklo matomumas ir kontaktų rinkodarai rinkimas
Žiūroviškiausio filmo konkurso partneris ir prizo steigėjas / Ženklinta zona su promo komanda / Kontaktų rinkimas
Partnerystės scenarijus kurkime kartu?

APDOVANOJIMAI 

PR IMPACT AWARDS 2020

  • Auksas / rėmimo projektų komunikacija / aktyvacija ERGO „Filmų patarėjas“ bei bilietų draudimas nuo nenumatytų aplinkybių
  • Auksas / nuomonės formuotojų ir virusinė komunikacija / #festivalisnamuose kampanija
  • Auksas / renginio komunikacija / AEROKINAS / partneriai - Rimi, Go Vilnius ir Vilniaus oro uostas
  • Sidabras / Inovacija komunikacijoje / JCDecaux Lietuva skaitmeniniuose ekranuose įgyvendintasžaidimas „Pagauk bilietą“.
  • Bronza / rėmimo projektų komunikacija / 1000 Festivalio rinkinių / partneriai - ERGO, Pergalė, Audimas, Auga, Lietuvos paštas
 
KŪRYBIŠKUMO FESTIVALIS “ADC LIETUVA 2020”
  • Bronza / renginiai / už #festivalisnamuos kampaniją

KONTAKTAI 

Konradas Kazlauskas
Partnerysčių vystymo vadovas

Jūsų interneto naršyklės versija yra per sena, todėl negalime Jums rodyti turinio.

Norėdami tęsti naršymą mūsų internetinėje svetainėje, prašome atsinaujinti savo naršyklę.

Atsiprašome už nepatogumus.