Mūsų žiūrovus vienija aistra geram kinui. Todėl kasmet sudarome itin stiprią filmų programą, kurią inovatyviai ir kūrybiškai komunikuojame, o žiūrėjimo patirtį praplečiame prasmingais renginiais. Taip sukuriame išskirtinį ir ilgaamžį ryšį su vartotojais. Ne išimtis ir esami bei potencialūs partneriai. Vedami bendrų vertybių kuriame individualius partnerysčių scenarijus, atveriančius kelius originaliems rinkodaros sprendimams ir netradiciniam tikslinės auditorijos pasiekiamumui.
KURKIME KARTU!
FESTIVALIO AUDITORIJA
Kasmet „Kino pavasarį“ aplanko apie 100 000 žiūrovų. Dauguma jų festivalyje lankosi ne pirmus metus ir jį vertina kaip prestižinį kultūros renginį, suteikiantį išskirtinę galimybę pamatyti tai, ko niekur kitur neišvystų. Dažniausiai tai – 25-44 m., išsilavinę didmiesčių gyventojai, kurie domisi kultūra, mada, dizainu, technologijomis ir mokslu. Laisvalaikį leidžia aktyviai – sportuoja, pramogauja, vertina skanų maistą.
FESTIVALIO KOMUNIKACIJOS KANALAI
PARTNERYSTĖS NAUDA
-
MATOMUMAS IR ĮVAIZDŽIO FORMAVIMAS
Mūsų kuriama vertė partneriams neapsiriboja tik žinomumo didinimu. Profesionali festivalio komanda gali padėti jūsų verslui pasiekti naujas auditorijas, pasiūlyti joms išskirtines patirtis ir netgi keisti vartotojų turimas nuostatas apie prekės ženklą. O svarbiausia – padėti išlikti matomiems. -
TIESIOGINIS RYŠYS SU VARTOTOJAIS
Sinergija su „Kino pavasariu“ suteikia galimybę įsiprasminti, iškomunikuoti savo vertybes ir tuo pačiu kokybiškai bei kūrybiškai papildyti reklaminį turinį, įgyvendinant rinkodarinius tikslus. -
MOTYVACIJA JŪSŲ DARBUOTOJAMS
Partnerystė su festivaliu atneša džiaugsmo ir įmonių darbuotojams: filmai, įdomūs renginiai ir buvimas šalia aukšto lygio kultūrinio renginio suteikia gerų emocijų ir prasmės pojūtį, teigiamai veikiantį darbo aplinką. -
ŠVENTĖ JŪSŲ KLIENTAMS
Džiaugiamės matydami, kaip dauguma mūsų partnerių geba įtraukti savo klientus į „Kino pavasario“ veiklas, pasiūlyti jiems papildomų verčių bei patirčių. Kokybiški kino renginiai – galimybė atnaujinti senus kontaktus ir užmegzti naujus.
Partnerių istorijos
-
Partnerio tikslas: artimo santykio su vartotojais kūrimas bei paslaugų pristatymas.
ERGO
Įgyvendinti veiksmai: Dešimtus metus trunkančios partnerystės metu padėjome ERGO stiprinti įvaizdį kartu kurdami išskirtines aktyvacijas ir komunikaciją Festivalio metu. Žiūrovams pristatėme bilietų draudimą, interaktyvų filmų patarėją, diskusijas bei filmų rinkinius aktualiausiomis temomis. -
Partnerio tikslas: Telia Play žinomumo didinimas bei asociacijos su lietuvišku kinu kūrimas.
TELIA
Įgyvendinti veiksmai: Kartu su TELIA pristatome lietuviškų filmų premjeras, o dar iki Festivalio Telia Play televizijoje rodomos kūrėjų retrospektyvos padeda kurti aiškią asociaciją ir pritraukti kokybiško turinio gerbėjus. Išskirtinis projektas: vieno filmo „Piligrimai“ kino teatras Karmėlavoje. -
Partnerio tikslas: produkcijos pristatymas tikslinei auditorijai, pardavimų skatinimas, šokolado meistrų įvaizdžio stiprinimas.
PERGALĖ
Įgyvendinti veiksmai: Kasmet „Pergalės“ šokolado meistrai sukuria riboto leidimo saldainius kino gurmanams ir juos pristato kartu su Festivalio garsiausių režisierių programa „Meistrai“. Programos partnerystė – puiki proga susieti išskirtinės kokybės produkciją su „Kino pavasario“ turiniu. Festivalio metu FC Vingis įsikuria „Pergalės“ baras, saldainiai dalijami kino seansų metu. -
Partnerio tikslas: produkcijos pristatymas tikslinei auditorijai, matomumo didinimas
BIRUTĖ
Įgyvendinti tikslai: Riboto leidimo Festivalio temą atspindinti „Birutės“ vandens pakuotė atkreipia visų žiūrovų dėmesį. Vanduo išstatomas ir dalijamas didžiausiuose „Kino pavasario“ renginiuose bei filmų premjerose. Prekės ženklas matomas komunikacijoje. -
Partnerio tikslas: darbuotojų motyvacijos didinimas bei išskirtinės patirtys klientams
SORAINEN
Įgyvendinti veiksmai: Jau tradicija tapo SORAINEN darbuotojų, alumnių ir klientų uždari seansai su filmų bei Festivalio programos pristatymu. Girdėjome, jog tai – laukiamiausias metų renginys. O nespėjusieji apsilankyti seanse, Festivalio filmus žiūri su specialiomis akreditacijomis bei kvietimais. -
Partnerio tikslas: didinti prekybos centro lankytojų skaičių.
AKROPOLIS
Įgyvendinti veiksmai: Festivalis savo programą pildo ne vien filmais, bet ir renginiais, kurie padeda pritraukti daugiau lankytojų į PC AKROPOLIS: Šeimų savaitgalis, Valentino dienos proga rengiamas „Aklas pasimatymas“, išskirtiniai seansai Kauno Akropolio automobilių aikštelėje. Lokacijose taip vykdoma bilietų pardavimo akcija „1+1“. -
Partnerio tikslas: kelionių krypties populiarinimas, draugiško PŽ įvaizdžio didinimas
NOVATURAS
Įgyvendinti veiksmai: Partnerystės metu NOVATURAS įsteigė žiūroviškiausio filmo nominaciją, o vienam iš balsavusių žiūrovų padovanojo kelionę į Madeirą. PŽ matomumas buvo užtikrintas konkurso bei bendroje Festivalio komunikacijoje. -
Partnerio tikslas: didinti „Ikea Family“ lojalumo programos žinomumo didinimas vasaros projektų metu
IKEA
Įgyvendinti veiksmai: Vasaros projektai – viena iš galimybių pasiekti „Kino pavasario“ auditoriją visus metus. Tai puiki proga bendrauti su žiūrovais tiesiogiai, prisėdus pievoje ir žiūrint geriausius Festivalio filmus. IKEA vasaros renginių metu įrengė stendą, kuriame pristatė lojalumo programą bei kūrė linksmą turinį savo socialiniams tinklams. Ženklintos kėdės buvo geidžiamos žiūrovų ne mažiau nei ikoniškieji IKEA dešrainiai, pardavinėjami iš šalia stovinčio food truck’o.
AKIMIRKOS
VASAROS PROJEKTAI
-
DATALiepos - rūgpjūčio mėn. (2023)
-
LOKACIJOSŽvėryno pėsčiųjų tilto papėdė, Kalnų parkas, pievelė prie TV bokšto ir kt.
-
DALYVIAIApie 17 000 aktyvių ir pilietiškų vilniečių.
-
RENGINIAI5 renginiai, kuriuose parodysime po 2–3 filmus.
Susisiekite
Partneriai
-
DIDIEJI PARTNERIAI
-
FESTIVALĮ IŠ DALIES FINANSUOJA