Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies) Sutikdami naudoti slapukus, leisite mums užtikrinti patogesnį naršymą mūsų svetainėje ir pateikti jums aktualiausią informaciją. Sužinoti daugiau.

Sutinku
Partnerystės

Festivalį kurkime KARTU

Apie partnerystes

Kviečiame tapti didžiausio kino reiškinio Lietuvoje partneriu ir kartu pristatyti kokybišką turinį daugiau nei 100 000 žiūrovų auditorijai.

Mūsų žiūrovus vienija aistra geram kinui. Todėl kasmet sudarome itin stiprią filmų programą, kurią inovatyviai ir kūrybiškai komunikuojame, o žiūrėjimo patirtį praplečiame prasmingais renginiais. Taip sukuriame išskirtinį ir ilgaamžį ryšį su vartotojais. Ne išimtis ir esami bei potencialūs partneriai. Vedami bendrų vertybių kuriame individualius partnerysčių scenarijus, atveriančius kelius originaliems rinkodaros sprendimams ir netradiciniam tikslinės auditorijos pasiekiamumui.

TIPINIS ŽIŪROVAS

Kasmet „Kino pavasarį“ aplanko apie 100 000 žiūrovų. Dauguma jų festivalyje lankosi ne pirmus metus ir jį vertina kaip prestižinį kultūros renginį, suteikiantį išskirtinę galimybę pamatyti tai, ko niekur kitur neišvystų. Tipinio žiūrovo charakteristikos:

  • 25-44 metų amžiaus
  • Išsilavinę didmiesčių gyventojai
  • Domisi kultūra, mada, dizainu, technologijomis ir mokslu
  • Laisvalaikį leidžia aktyviai – sportuoja, pramogauja, vertina skanų maistą

KOMUNIKACIJOS KANALAI

Didžiausias šalies kultūros renginys pritraukia plačią auditoriją įvairiomis reklaminėmis ir komunikacinėmis priemonėmis. Priklausomai nuo partnerio tikslų bei poreikių, jo integracija galima visose arba pasirinktose kampanijos priemonėse.

PARTNERYSČIŲ NAUDA

  • MATOMUMAS IR ĮVAIZDŽIO FORMAVIMAS

    Mūsų kuriama vertė partneriams neapsiriboja tik žinomumo didinimu. Profesionali festivalio komanda gali padėti jūsų verslui pasiekti naujas auditorijas, pasiūlyti joms išskirtines patirtis ir netgi keisti vartotojų turimas nuostatas apie prekės ženklą. O svarbiausia – padėti išlikti matomiems.
  • TIESIOGINIS RYŠYS SU VARTOTOJAIS

    Sinergija su „Kino pavasariu“ suteikia galimybę įsiprasminti, iškomunikuoti savo vertybes ir tuo pačiu kokybiškai bei kūrybiškai papildyti reklaminį turinį, įgyvendinant rinkodarinius tikslus.
  • DARBUOTOJŲ IR KLIENTŲ MOTYVACIJA

    Partnerystė su festivaliu atneša džiaugsmo ir įmonių darbuotojams bei jūsų svarbiausiems klientams. Uždarų seansų metu galėsite ne tik padovanoti jiems išskirtinę kino patirtį, bet ir pristatyti įmonės tikslus, rezultatus, megzti bei stiprinti pažintis ar tiesiog mėgautis laiku kartu.

Partnerių istorijos

  • ERGO

    Artimo santykio su vartotojais kūrimas bei paslaugų pristatymas

    Dešimtus metus trunkančios partnerystės metu padėjome ERGO stiprinti įvaizdį kartu kurdami išskirtines aktyvacijas ir komunikaciją Festivalio metu. Žiūrovams pristatėme bilietų draudimą, interaktyvų filmų patarėją, diskusijas bei filmų rinkinius aktualiausiomis temomis.
  • TELIA

    Telia Play žinomumo didinimas bei asociacijos su lietuvišku kinu kūrimas

    Kartu su TELIA pristatome lietuviškų filmų premjeras, o dar iki Festivalio Telia Play televizijoje rodomos kūrėjų retrospektyvos padeda kurti aiškią asociaciją ir pritraukti kokybiško turinio gerbėjus. Išskirtinis projektas: vieno filmo „Piligrimai“ kino teatras Karmėlavoje.
  • PERGALĖ

    Produkcijos pristatymas tikslinei auditorijai, pardavimų skatinimas, šokolado meistrų įvaizdžio stiprinimas

    Kasmet „Pergalės“ šokolado meistrai sukuria riboto leidimo saldainius kino gurmanams ir juos pristato kartu su Festivalio garsiausių režisierių programa „Meistrai“. Programos partnerystė – puiki proga susieti išskirtinės kokybės produkciją su „Kino pavasario“ turiniu. Festivalio metu FC Vingis įsikuria „Pergalės“ baras, saldainiai dalijami kino seansų metu.
  • BIRUTĖ

    Produkcijos pristatymas tikslinei auditorijai, matomumo didinimas

    Riboto leidimo Festivalio temą atspindinti „Birutės“ vandens pakuotė atkreipia visų žiūrovų dėmesį. Vanduo išstatomas ir dalijamas didžiausiuose „Kino pavasario“ renginiuose bei filmų premjerose. Prekės ženklas matomas komunikacijoje.
  • SORAINEN

    Darbuotojų motyvacijos didinimas bei išskirtinės patirtys klientams

    Jau tradicija tapo SORAINEN darbuotojų, alumnių ir klientų uždari seansai su filmų bei Festivalio programos pristatymu. Girdėjome, jog tai – laukiamiausias metų renginys. O nespėjusieji apsilankyti seanse, Festivalio filmus žiūri su specialiomis akreditacijomis bei kvietimais.
  • AKROPOLIS

    Prekybos centro lankytojų skaičiaus didinimas

    Festivalis savo programą pildo ne vien filmais, bet ir renginiais, kurie padeda pritraukti daugiau lankytojų į PC AKROPOLIS: Šeimų savaitgalis, Valentino dienos proga rengiamas „Aklas pasimatymas“, išskirtiniai seansai Kauno Akropolio automobilių aikštelėje. Lokacijose taip vykdoma bilietų pardavimo akcija „1+1“.
  • NOVATURAS

    Kelionių krypties populiarinimas, draugiško PŽ įvaizdžio didinimas

    Partnerystės metu NOVATURAS įsteigė žiūroviškiausio filmo nominaciją, o vienam iš balsavusių žiūrovų padovanojo kelionę į Madeirą. PŽ matomumas buvo užtikrintas konkurso bei bendroje Festivalio komunikacijoje.
  • IKEA

    „Ikea Family“ lojalumo programos žinomumo didinimas

    Vasaros projektai – viena iš galimybių pasiekti „Kino pavasario“ auditoriją visus metus. Tai puiki proga bendrauti su žiūrovais tiesiogiai, prisėdus pievoje ir žiūrint geriausius Festivalio filmus. IKEA vasaros renginių metu įrengė stendą, kuriame pristatė lojalumo programą bei kūrė linksmą turinį savo socialiniams tinklams. Ženklintos kėdės buvo geidžiamos žiūrovų ne mažiau nei ikoniškieji IKEA dešrainiai, pardavinėjami iš šalia stovinčio food truck’o.

VASAROS PROJEKTAI

APIE PROJEKTĄ VASAROS KINAS
Tai „Kino pavasario“ iniciatyva rodyti kiną jam nebūdingose ir netikėtose Vilniaus miesto erdvėse. „Vasaros kino“ TIKSLAS – kokybišką̨, autorinį kiną padaryti lengvai prieinamą vilniečiams ar miesto svečiams, tad visi seansais žiūrovams – NEMOKAMI. Apie kiekvieno „Vasaros kino“ seanso datą ir vietą skelbiama likus tik savaitei iki seanso. Taip lankytojams kuriamas netikėtumo jausmas, o organizatoriai gali pasirinkti geras oro prognozes atitinkančią dieną.
  • DATOS
    Liepos - rūgpjūčio mėnesiai
  • LOKACIJOS
    Žvėryno pėsčiųjų tilto papėdė, Kalnų parkas, pievelė prie TV bokšto ir kt.
  • DALYVIAI
    Apie 17 000 aktyvių ir pilietiškų vilniečių
  • RENGINIAI
    5 renginiai, kuriuose parodome po 2–3 filmus
Kontaktai

Susisiekite

    Susisiekite su mumis

    Žinutė išsiųsta!

    Ačiū, Jūsų žinutę gavome. Susisieksime kaip galima greičiau.
    • Atšaukti
    Ieva Pačkauskaitė
    Partnerysčių komandos vadovė
    • DIDIEJI PARTNERIAI
    • FESTIVALĮ IŠ DALIES FINANSUOJA