Karjera

„Kino pavasario“ komanda kviečia prisijungti!

Vilniaus tarptautinis kino festivalis „Kino pavasaris“ 2019 m. kovo 21 d.–balandžio 4 d. vyks jau 24-ą kartą. Tai didžiausias ir svarbiausias kino renginys Lietuvoje. Rengiant jį, kasmet festivalio komandai iškyla naujų iššūkių, kuriems kaskart prireikia drąsių, aukšto profesinio lygio reikalaujančių sprendimų. Jei Jums rūpi mūsų šalies kino industrijos situacija ir turite specifinių, su renginių organizavimu susijusių žinių bei entuziazmo dirbti negailint laiko ir jėgų dėl trokštamo rezultato, praneškite apie save. Įvertinę Jūsų kandidatūrą, susisieksime.

 ŠIUO METU IEŠKOME:

Socialinių medijų redaktoriaus, -ės

2019 m. kovo 21–balandžio 4 dienomis jau 24-ą kartą vyksiantis tarptautinis Vilniaus kino festivalis „Kino pavasaris“ ieško Socialinių medijų profesionalo. Jei turite patirties ryšių su visuomene bei rinkodaros srityje, esate dirbęs, -usi su įmonių ar projektų socialinių tinklų komunikacija bei domitės kinu, parašykite mums. Įvertinę Jūsų kandidatūrą, susisieksime.

Vieta – Vilnius.

Trukmė – 3,5 mėn. (su perspektyva prisijungti prie visus metus dirbančios festivalio komandos).

Svarbu: kandidatas turi būti laisvas viso 2019 m. „Kino pavasario“ metu.

Darbo aprašymas:

  • atlikti festivalio socialinių tinklų („Facebook“, „Instagram“ ir „Twitter“) vartotojų poreikių ir įpročių analizę;
  • pagal tai išgryninti, vystyti ir įgyvendinti festivalio socialinių tinklų komunikacijos strategiją;
  • užtikrinti kokybišką, naujausias skaitmeninės erdvės tendencijas ir „Kino pavasario“ bendrąją komunikacijos kryptį atitinkantį prekės ženklo pozicionavimą;
  • kurti įtraukiantį tekstinį turinį;
  • gebėti suformuluoti aiškią užduotį dizaineriui arba video skyriaus atstovui bei įvertinti jų darbą;
  • gebėti telefonu gaminti vaizdinį turinį: fotografuoti (redaguoti nuotraukas) ir filmuoti (sumontuoti filmuotą medžiagą);
  • kurti reklamines kampanijas, stebėti rezultatus, juos analizuoti ir į tai atsižvelgti tolesniame darbe;
  • aktyviai dalyvauti Komunikacijos skyriaus veikloje;
  • atlikti socialinių tinklų monitoringą.

Laukiame Tavęs, jei Tu:

  • domiesi autoriniu kinu;
  • turi aukštąjį arba aukštesnįjį išsilavinimą;
  • dirbi projektų socialinių tinklų komunikacijos srityje;
  • išmanai „Facebook Insights“, „Power Editor“, „Ads Manager“;
  • gebi valdyti reklaminių kampanijų biudžetus;
  • gali greitai ir kokybiškai parašyti socialinėms medijoms tinkamą kūrybišką tekstą lietuvių ir anglų kalbomis;
  • gebi dirbti tiek komandoje, tiek individualiai;
  • esi kūrybingas, -a;
  • sugebi planuoti ir dirbti pagal planą;
  • turi kritinį mąstymą.

Galime Tau pasiūlyti:

  • darbą didžiausiame šalies kino festivalyje;
  • iššūkius ir juos sekantį tobulėjimą;
  • kūrybingą darbą su įvairių sričių profesionalais;
  • terpę įgyvendinti naujas idėjas;
  • laisvą grafiką (kandidatas gali turėti kitų, laiko bei kokybės atžvilgiu darbui su „Kino pavasario“ socialiniais tinklais nekliudysiančių projektų);
  • daug gero kino.

Gyvenimo aprašymą, keliais sakiniais apibūdintą motyvaciją ir 2-3 atliktų soc. kampanijų pavyzdžius siųskite iki GRUODŽIO 10 d. el. paštu media@kinopavasaris.lt

 

REKLAMOS PROJEKTŲ VADYBINKO, -ĖS

Jei tu žinai, kas yra „Kino pavasaris“, myli kokybišką kiną ir reklamą, mes ieškome tavęs!

Vieta: Vilnius / Rinkodaros skyrius

Trukmė: 4 mėn. (2019 m. sausis-balandis) (su perspektyva prisijungti prie organizuojamų festivalio projektų visus metus).

SVARBU: darbuotojas turi būti laisvas viso Vilniaus kino festivalio „Kino pavasaris“ metu.

Darbo aprašymas:

Vilniaus kino festivalio „Kino pavasaris“ komandos narys – reklamos projektų vadybininkas, bus atsakingas už reklamos projektų planavimą, valdymą ir įgyvendinimą su meile, tiesiogiai bendradarbiaujant su spaustuvėmis, maketuotojais ir reklamos platinimo kanalais. Glaudžiai bendradarbiaujant su rinkodaros komandos nariais bus dirbama su skirtingais skaitmeninės reklamos, pardavimų, renginių, įvaizdžio palaikymo, reklaminių spaudinių bei regioninės reklamos kampanijos projektais.

Reikalavimai:

  • meilė kokybiškam kinui;
  • patirtis reklamos projektų vadybos srityje;
  • puikūs projektų valdymo teoriniai ir praktiniai įgūdžiai;
  • patirtis tiesiogiai bendraujant su gamintojais ir maketuotojais;
  • gebėjimas atlikti daug užduočių vienu metu, lankstumas, kruopštumas;
  • kūrybiškumas sprendžiant problemas;
  • komunikabilumas, pozityvumas ir aktyvumas;
  • kompiuterinis raštingumas;
  • minimalūs dizaino programos įgūdžiai (privalumas);
  • vairuotojo teisės ir automobilis (privalumas).

Galime Tau pasiūlyti:

  • darbą didžiausiame šalies kino festivalyje;
  • iššūkius ir juos sekantį tobulėjimą;
  • kūrybingą darbą su įvairių sričių profesionalais;
  • terpę įgyvendinti naujas idėjas;
  • daug gero kino.

Iki gruodžio 16 d. savo CV ir motyvacinį laišką siųskite el. paštu juste@kinopavasaris.lt