Prisidėti

Prisidėkite prie festivalio

Mūsų žiūrovus vienija aistra geram kinui. Todėl kasmet sudarome itin stiprią filmų programą, kurią inovatyviai ir kūrybiškai komunikuojame, o žiūrėjimo patirtį praplečiame prasmingais renginiais. Taip sukuriame išskirtinį ir ilgaamžį ryšį su vartotojais. Ne išimtis ir esami bei potencialūs partneriai. Vedami bendrų vertybių kuriame individualius partnerysčių scenarijus, atveriančius kelius originaliems rinkodaros sprendimams ir netradiciniam tikslinės auditorijos pasiekiamumui.

FESTIVALIO AUDITORIJA

Kasmet „Kino pavasarį“ aplanko apie 100 000 žiūrovų. Dauguma jų festivalyje lankosi ne pirmus metus ir jį vertina kaip prestižinį kultūros renginį, suteikiantį išskirtinę galimybę pamatyti tai, ko niekur kitur neišvystų. Dažniausiai tai – 25-44 m., išsilavinę didmiesčių gyventojai, kurie domisi kultūra, mada, dizainu, technologijomis ir mokslu. Laisvalaikį leidžią aktyviai – sportuoja, pramogauja, vertina skanų maistą.

FESTIVALIO REKLAMINĖ IR KOMUNIKACIJOS KAMPANIJA

Didžiausias šalies kultūros renginys pritraukia plačią auditoriją įvairiomis reklaminėmis ir komunikacinėmis priemonėmis. Priklausomai nuo partnerio tikslų bei poreikių, jo integracija galima visose arba pasirinktose kampanijos priemonėse.  

Kampanijos trukmė – 6 mėnesiai. Intensyviausiai ji vyksta vasario – kovo mėnesiais.

>100 000 festivalio žiūrovų

1 507 633 Svetainės peržiūrų festivalio laikotarpiu

67 000 Sekėjų festivalio socialiniuose tinkluose (FB, IG)

60 000 Kontaktų kino salėse

55 000 000 Kontaktų žiniasklaidoje

321 GRP LRT TV pasiekiamumas

12 Spaudos pranešimų didžiuose portaluose ir žurnaluose

150 Lauko reklamos stendų Vilniuje ir Kaune

PARTNERYSTĖS NAUDA

Kiekvienas mūsų partneris unikalus, tad kaskart stengiamės rasti sprendimus, padėsiančius pasiekti norimus tikslus.

 
MATOMUMAS IR ĮVAIZDŽIO FORMAVIMAS
Mūsų kuriama vertė partneriams neapsiriboja tik žinomumo didinimu. Profesionali festivalio komanda gali padėti jūsų verslui pasiekti naujas auditorijas, pasiūlyti joms išskirtines patirtis ir netgi keisti vartotojų turimas nuostatas apie prekės ženklą. O svarbiausia – padėti išlikti matomiems.
TIESIOGINIS RYŠYS SU VARTOTOJAIS
Sinergija su „Kino pavasariu“ suteikia galimybę įsiprasminti, iškomunikuoti savo vertybes ir tuo pačiu kokybiškai bei kūrybiškai papildyti reklaminį turinį, įgyvendinant rinkodarinius tikslus.
MOTYVACIJA JŪSŲ DARBUOTOJAMS
Partnerystė su festivaliu atneša džiaugsmo ir įmonių darbuotojams: filmai, įdomūs renginiai ir buvimas šalia aukšto lygio kultūrinio renginio suteikia gerų emocijų ir prasmės pojūtį, teigiamai veikiantį darbo aplinką.
ŠVENTĖ JŪSŲ KLIENTAMS
Džiaugiamės matydami, kaip dauguma mūsų partnerių geba įtraukti savo klientus į „Kino pavasario“ veiklas, pasiūlyti jiems papildomų verčių bei patirčių. Kokybiški kino renginiai - galimybė atnaujinti senus kontaktus ir užmegzti naujus.

PARTNERYSČIŲ PAVYZDŽIAI

ERGO
Partnerio tikslas: artimo santykio su vartotojais kūrimas, paslaugų pristatymas.
Įgyvendinti veiksmai: Filmų patarėjas – pagalba žiūrovams išsirinkti filmą, bilietų draudimas / Didžiojo partnerio media kampanija / Aktyvacija ERGO „Filmų patarėjas“ bei bilietų draudimas nuo nenumatytų aplinkybių 2020-aisiais apdovanota PR Awards aukso medaliu.
TELIA
Partnerio tikslas: stiprinti asociaciją „TELIA = lietuviškas kinas“ žiūrovų akyse.
Įgyvendinti veiksmai: L. Bareišos filmo „Piligrimai“ pristatymo kampanija. Specialiai jai Karmėlavoje įrengtas vieno filmo kino teatras ir filmui skirta zona FC Vingis Festivalio metu / Filmų rinkinys „Lietuviškas kinas“ / Festivalio programoje Lietuvos režisierių retrospektyva Telia TV.
PERGALĖ
Partnerio tikslas: stiprinti šokolado meistrų įvaizdį, pristatyti produkciją tikslinei auditorijai, skatinti produkto pardavimus.
Įgyvendinti veiksmai: riboto leidimo legendinių saldainių pristatymas festivalio auditorijai / Saldainių dalinimas prie kino salių, aktyvacija salėse / Integracija „Meistrų“ programos pristatyme ir komunikacijoje / Saldainių baras.
BIRUTĖ
Partnerio tikslas: didinti prekės ženklo žinomumą bei matomumą, pristatyti produktą tikslinei auditorijai.
Įgyvendinti veiksmai: riboto leidimo festivalio vandens pakuotės / Vandens išstatymas ir vaišinimas renginiuose / Integracija remiamo filmo komunikacijoje.
SORAINEN
Partnerio tikslas: didinti darbuotojų motyvaciją ir suteikti išskirtines patirtis savo klientams.
Įgyvendinti veiksmai: specialūs uždari kino seansai darbuotojams, klientams ir alumni / Programos pristatymas ir susitikimai su kino kūrėjais / Festivalio bilietai ir abonementai darbuotojams ir klientams.
AKROPOLIS
Partnerio tikslas: didinti prekybos centro lankytojų skaičių.
Įgyvendinti veiksmai: bilietų akcija 1+1 (ribotą laiką perkant bilietą Akropolyje – antras nemokamai) / Teminiai renginiai prekybos centruose (Šeimų savaitgalis, Aklas pasimatymas) / Specialieji seansai automobilių vairuotojams Kauno Akropolio aikštelėje.
NOVATURAS
Partnerio tikslas: populiarinti pasirinktą kelionių kryptį / draugiško prekės ženklo įvaizdžio didinimas.
Įgyvendinti veiksmai: žiūroviškiausio filmo konkurso partneris, įsteigiantis prizą - kelionę į Madeirą / Integracija konkurso ir festivalio komunikacijoje.
IKEA
Partnerio tikslas: didinti „IKEA Family“ lojalumo programos žinomumą bei prekės ženklo matomumą.
Įgyvendinti veiksmai: integracija „Vasaros kinas“ ir „Kino karavanas“ projektų komunikacijoje / Visą Lietuvą ir penkis sostinės mikrorajonus apkeliavęs geltonasis podiumas-fotosienelė / „Vasaros kino“ seansų metu pardavinėti ikoniški IKEA dešrainiai / Galimybė paprastai tapti „IKEA Family“ lojalumo programos nariais.

 

Susisiekite
Ieva Pačkauskaitė
Partnerysčių komandos vadovė [email protected]

Jūsų interneto naršyklės versija yra per sena, todėl negalime Jums rodyti turinio.

Norėdami tęsti naršymą mūsų internetinėje svetainėje, prašome atsinaujinti savo naršyklę.

Atsiprašome už nepatogumus.