Programa
Veiksmas nukelia į šiaurės rytų Brazilijoje vykstančio tradicinio rodeo „Vaquejadas“ užkulisius. Adrenalininio šou esmė – du raiteliai turi pargriauti išbėgusį į areną bulių, sugriebę jį už uodegos. Iremaras galvijus maitina, prausia, masažuoja. Jis gyvena iš vieno šou į kitą bulius vežiojančio sunkvežimio priekaboje. Kuklią dulkėtą erdvę tenka dalintis su egzotiška šokėja, sunkvežimio vairuotoja ir žaismingos mergaitės mama Galega bei apkūniu kolega, bulių prižiūrėtoju Ze. Trise jie sudaro keistą, bet ypač artimą šeimą. Brazilija, jos šiaurės rytų regionai sparčiai keičiasi, auga drabužių, tekstilės ir mados pramonė. Tai paskatina naujas Iremaro ambicijas. Besisupdamas sunkvežimio gale pririštame hamake jaunuolis svajoja apie mados dizainą, medžiagos kirpimą, spalvų derinimą, blizgučius, gražius audinius. Jis pradeda kurti seksualią aprangą...
„Tiksliai suplanuotais ilgais kadrais nufilmuota provokuojanti drama užpildo ekraną aštriomis kautynių su buliais emocijomis, egzotiškais peizažais, intymia erotika ir atviromis sekso scenomis, vizualiomis metaforomis ir alegorijomis, paveikiu ir šypsotis skatinančiu humoru. Neprofesionalių aktorių suvaidintos situacijos primena poetinę dokumentiką apie žmogaus ryšį su gamta“ (E. Pukšta)
„Dangoraižis“ (2009, dok. f.), „Autostrada Brazilija–Formosa“ (2010, dok. f.), „Auklės“ (2012, dok. f.), „Rugpjūčio vėjai“ (2014), „Neoninis bulius“ (2015, „Kino pavasaris“).
Apie režisierių
„Dangoraižis“ (2009, dok. f.), „Autostrada Brazilija–Formosa“ (2010, dok. f.), „Auklės“ (2012, dok. f.), „Rugpjūčio vėjai“ (2014), „Neoninis bulius“ (2015, „Kino pavasaris“).