Priemonė „13.1.1-LVPA-K-860 E. komercijos modelis COVID-19“
Projektas "UAB "Europos kinas" klientų savitarnos sprendimų diegimas"
UAB „Europos kinas" 2022 m. pradžioje pradėjo įgyvendinti projektą „UAB „Europos kinas” klientų savitarnos sprendimų diegimas“ (projekto Nr. 13.1.1-LVPA-K-860-01-1554), dalinai finansuojamą iš Europos regioninės plėtros fondo, kaip Europos Sąjungos atsako į COVID-19 pandemiją priemonė.
Priemonė: 13.1.1-LVPA-K-860 E. komercijos modelis COVID-19
Projektas finansuojamas iš Europos regioninės plėtros fondo, kaip Europos Sąjungos atsako į COVID-19 pandemiją priemonė.
Skirto finansavimo suma – 27 240,00 EUR.
Projekto biudžetas – 36 320,00 EUR.
Projekto įgyvendinimo laikotarpis: 2022 m. vasario 23 d. – 2023 m. vasario 23 d.
Projekto tikslas - padidinti UAB "Europos kinas" pajamų augimą, diegiant naujas informacines technologijas verslo sandoriams valdyti elektroniniu būdu. Siekiant šio tikslo UAB "Europos kinas" numato įsidiegti tokius naujus klientų savitarnos sprendimus:1. Abonementų su neribotu filmų peržiūrų skaičiumi įsigijimas. Abonementai bus skirti klientams, kurie žino, kad VOD platformoje žiūrės daugiau nei vieną filmą. Naujas savitarnos sprendimas sudarys sąlygas nepirkti kiekvieno filmo atskirai, o vienu pirkimu įsigyti visą jų paketą. Toks sprendimas sumažina laiko sąnaudas, padeda sutaupyti (bus įdiegta speciali abonementų kainodara), klientui yra patogi ir pagerina jo paslaugos gavimo patirtį, o įmonei didina pajamas. 2. Filmų peržiūrų kodų įsigijimas. Šis naujas sprendimas suteiks galimybę klientams įsigyti filmų peržiūrų kodus, o ne pačias filmų peržiūras. Tokių peržiūrų kodų nauja yra dvejopa: įsigijus kodą, už kurį bus galima tiesiogiai apmokėti ir tuoj pat jį gauti, filmą bus galima pažiūrėti ne per 3 dienas, o visu kodo galiojimo laikotarpiu. Taip pat tokį kodą (arba kodus) bus galima pirkti kaip dovaną tiesiogiai, o ne per tarpininkus, ir gauti iškart po apmokėjimo, kas dažnu atveju klientams šiuolaikiniame skubančiame pasaulyje yra itin aktualu. Numatomas projekto rezultatas: užtikrinama kuo geresnė klientų patirtis, klientų skaičiaus didėjimas, įsigyjamų įmonės paslaugų, taigi ir įmonės pajamų augimas.
