kovo 19 d. - balandžio 2 d.

Naujienos

Konkurse „PR Impact Awards 2020“ net trys festivalio komunikacijos projektai išrinkti geriausiais

Geriausių komunikacijos projektų konkurse „PR Impact Awards 2020“ buvo nominuoti net penki festivalio „Kino pavasaris“ komunikacijos projektai, iš kurių trys užėmė pirmąsias vietas!

- Renginio kategorijoje geriausia pripažinta AEROKINO komunikacija. Partneriai „Go Vilnius“ ir „Vilniaus oro uostas“.

- Geriausia Nuomonės formuotojų ir virusinė komunikacija pripažinta grotažymė #festivalisnamuose.

- Geriausia Paramos projektų komunikacija tapo aktyvacija ERGO „Filmų patarėjas“ bei bilietų draudimas nuo nenumatytų aplinkybių.

- Kitas toje pačioje kategorijoje Geriausia Paramos projektų komunikacija nominuoti drauge su partneriais ERGO, Pergalė, Audimas, Auga, Lietuvos paštas žiūrovams išsiųsti 1000 festivalio rinkinių.

- Kategorijoje „Inovacija komunikacijoje“ antroje vietoje atsidūrė JCDecaux Lietuva skaitmeniniuose ekranuose įgyvendintas žaidimas „Pagauk bilietą“.

Šiemet konkursui „PR Impact Awards 2020“ buvo pateiktos net 86 paraiškos, kurias vertino 12 tarptautinės komisijos narių, patyrusių ryšių su visuomene, žiniasklaidos, tinklaraščių, skaitmeninės komunikacijos, rinkodaros ekspertų.

Jūsų interneto naršyklės versija yra per sena, todėl negalime Jums rodyti turinio.

Norėdami tęsti naršymą mūsų internetinėje svetainėje, prašome atsinaujinti savo naršyklę.

Atsiprašome už nepatogumus.