Uždaryti langą
Archyvas

Vienas plius viena

Un plus une

2015 / Prancūzija / 115 min / N-13
8.3
Iš viso balsų: 64, vidurkis: 8.3
Filmas pridėtas
Filmas ištrintas
Prisidėti prie filmų
Ištrinti filmą
Vienas plius viena on IMDb
Režisierius - Claude Lelouch
Scenarijaus autoriai - Claude Lelouch, Valérie Perrin
Aktoriai - Jean Dujardin, Elsa Zylberstein, Christophe Lambert, Alice Pol
Prodiuseriai - Samuel Hadida, Victor Hadida, Marc Dujardin, Claude Lelouch
Operatorius - Robert Alazraki
Montažas - Stéphane Mazalaigue
Kompozitoriai - Francis Lai
Pardavimo agentas - Mister Smith Entertainment Ltd
Platintojas - Acme Film
Gamybos kompanija -
Dialogai - prancūzų
Subtitrai - lietuvių, anglų

Žavus, nerūpestingos išvaizdos kino kompozitorius Antuanas, Paryžiuje palikęs savo mylimąją, išvyksta į Indiją statyti naujausios Shakespeare’o „Romeo ir Džiuljetos“ ekranizacijos pavadinimu „Džiuljeta ir Romeo“. Ten laukia jo garbei Prancūzijos ambasadoriaus surengta vakarienė. Iš pažiūros nuobodus ir Antuanui įprastas formalus bendravimas pasisuka kita linkme, kai šalia atsisėda ambasadoriaus žmona Ana. Gyvybinga ir smalsi moteris yra tarsi priešprieša komiškai Antuano tuštybei ir vangumui, tačiau dar prieš pateikiant desertą ore jau kibirkščiuoja abibusė simpatija. Susižavėjusi šalies dvasinėmis tradicijomis, Ana planuoja piligriminę kelionę į Indijos pietus pas šventąją „apkabinimų guru“. Antuano šis sumanymas nevilioja, tačiau jo susižavėjimas Ana verčia jį sekti iš paskos. Kaip ir visuose kelio filmuose, keliauninkų tarpusavio ryšys nepaliaujamai stiprėja artėjant prie finišo. Tačiau niekur nedingo ir Anos vyras bei Antuano mylimoji Paryžiuje. 

„Claude’ą Lelouchą galima pavadinti prancūziško kino etalonu. Žavus, romantiškas ir lengvas, tačiau ne mažiau gilus ir sąmojingas. Daugelis to ir tikisi pasirinkdami prancūzišką filmą.“ (A. Račaitytė)

Apie režisierių

Claude Lelouch (gim. 1937 m. Paryžiuje, Prancūzijoje).

Filmografija

„Vyriškas žanras“ (1960), „Jei tokia meilė“ (1962), „Nakties moteris“ (1963), „Dekadentiška įtaka“ (1964), „Didžiosios akimirkos“ (1965), „Vyras ir moteris“ (1966), „Gyventi gyvenimui“ (1967), „Gyvenimas, meilė, mirtis“ (1968), „13 dienų Prancūzijoje“ (1968), „Meilė yra keistas dalykas“ (1969), „Banditas“ (1970), „Smik, smak, smok“ (1971), „Nuotykis yra nuotykis“ (1972), „Laimingų Naujųjų!“ (1973), „Aštuntuko vizijos“ (1973), „Vedybos“ (1974), „Gyvenime“ (1974), „Geras ir blogas“ (1975), „Katės ir pelės“ (1975), „Tai buvo pasimatymas“ (1976), „Jei jis dar kartą“ (1976), „Kitas žmogus, kitas šansas“ (1977), „Roberas ir Roberas“ (1978), „Tarp mūsų“ (1979), „Mes ir kiti“ (1981), „Edita ir Marselis“ (1982), „Tegyvuoja gyvenimas“ (1983), „Palikti ir sugrąžinti“ (1984), „Dėmesio, banditai!“ (1986), „Vyras ir moteris: dvidešimt metų kartu“ (1986), „Sugadinto vaiko trajektorija“ (1988), „Būna dienų ir... mėnulių“ (1989), „Gražioji istorija“ (1992), „Tout ça... pour ça!“ (1992), „Vargdieniai“ (1995), „Liumjerai ir kompanija“ (1995), „Vyrai, moterys, rankiniu būdu“ (1996), „Nelaimingi atsitikimai ir sutapimai“ (1997), „Vienas už visus“ (1999), „O dabar... Ponios ir ponai!“ (2001), „Rugsėjo 11-oji“ (2002, trumpametražis), „Paryžiečiai“ (2004), „Drąsa mylėti“ (2005), „Takai“ (2007), „Tos meilės“ (2010), „Apie vieną ar kitą filmą“ (2011), „Niekše, mes tave mylime“ (2014), „Vienas plius viena“ (2015, „Kino pavasaris“).