Archyvas
„Režisierius ilgiau nei dvejus metus derėjosi dėl oficialaus leidimo filmuoti Šiaurės Korėjoje. Galiausiai pasirašęs griežtą sutartį, jis gavo jau parašytą „scenarijų“ ir valdžios parinktą šeimą, kuriai liepta „vaidinti“ pagal nurodymus. Jam nebeliko kitos išeities, tik įjungti kamerą anksčiau ir užfiksuoti nematomus užkulisius. Nežinia, kaip pavyko išvežti prieštaringą medžiagą iš šalies, vaizdai šokiruoja ir baugina, nors dažnam žiūrovui jie tikriausiai sukels juoką.“ (E. Pukšta)
„Žydiška laimė“ (1990), „Asmeninės kronikos. Monologas“ (1999, dok. f.), „Brodvėjus. Juodoji jūra“ (2002, dok. f.), „Gagarino pionieriai“ (2005, dok. f.), „Švelniųjų karštis: laukinis laukinis paplūdimys“ (2007, dok. f.), „Nekaltybė“ (2008, dok. f.), „Saulėtekis/Saulėlydis. Dalai Lama 14“ (2008, dok. f.), „Tėvynė arba mirtis“ (2011, dok. f.), „Vamzdis“ (2013, dok. f.), „Amžinoji šviesa“ (2014, trumpametražis dok. f.), „Čia visad šviečia saulė“ (2015, dok. f., „Kino pavasaris“).
Apie režisierių
„Žydiška laimė“ (1990), „Asmeninės kronikos. Monologas“ (1999, dok. f.), „Brodvėjus. Juodoji jūra“ (2002, dok. f.), „Gagarino pionieriai“ (2005, dok. f.), „Švelniųjų karštis: laukinis laukinis paplūdimys“ (2007, dok. f.), „Nekaltybė“ (2008, dok. f.), „Saulėtekis/Saulėlydis. Dalai Lama 14“ (2008, dok. f.), „Tėvynė arba mirtis“ (2011, dok. f.), „Vamzdis“ (2013, dok. f.), „Amžinoji šviesa“ (2014, trumpametražis dok. f.), „Čia visad šviečia saulė“ (2015, dok. f., „Kino pavasaris“).