Archyvas
Dvi gyvenimo mėtytos ir vėtytos ekscentriškos asmenybės susidraugauja kuriozinėmis aplinkybėmis. Vieną niekuo neypatingą dieną per Londono Kamdeno rajoną važiuoja patrakusi senutė Merė Šepherd (80-ies dama Maggie Smith buvo nominuota „Auksiniam gaubliui“). Staiga jai kyla mintis sustoti visai šalia pagarsėjusio rašytojo Alano Bennetto rezidencijos. Paslaptingoji senolė stebina intelektualumu, moka prancūzų kalbą, prisimena studijas Paryžiuje, mėgsta skaityti, bet nebeturi namų, nebendrauja su artimaisiais, visa užgyventa manta sutilpo į furgoną. Išduoti savo mįslingos praeities ji nenori, prieglobsčio ieškoti pas dramaturgą jai neva patarė pati Mergelė Marija. Nuoširdus vienišius Alanas nemaloniai kvepiančiai viešniai atveria duris netgi į pedantiškai įrengtą vonios kambarį. Merė žodžio kišenėje neieško, mandagumu taip pat nepasižymi, kieme savavališkai įsirengia privačią stovėjimo aikštelę. Naują pjesę rašantis Alanas sutinka pakentėti 3 mėnesius, jie ištįsta iki 15 metų. Geranoriškas poelgis išsirutulioja į keistus santykius, kurie pakeičia Alano ir Merės likimus.
„Žaisminga, jautri, linksma ir nuostabiai suvaidinta nenuspėjama komedija pamalonina kokybišku humoru ir autentiškumu, kurį paryškina režisieriaus sprendimas filmuoti tikroje gatvėje, kieme ir name. Ten pat, kur iš tiesų taip ilgai, nepaprastai ir laimingai gyveno išsilavinusi benamė ir santūrusis rašytojas.“ (E. Pukšta)
„Karaliaus Džordžo beprotybė“ (1994), „Salemo raganos“ (1996), „Mano meilės objektas“ (1998), „Didžioji scena“ (2000), „Vaikinai, tapę istorija“ (2006), „Dama furgone“ (2015, „Kino pavasaris“).
Apie režisierių
„Karaliaus Džordžo beprotybė“ (1994), „Salemo raganos“ (1996), „Mano meilės objektas“ (1998), „Didžioji scena“ (2000), „Vaikinai, tapę istorija“ (2006), „Dama furgone“ (2015, „Kino pavasaris“).