Partnerystė

„Kino pavasaris“ yra didžiausias kino festivalis Baltijos šalyse bei vienas svarbiausių kino festivalių Rytų Europoje. Kasmet jį aplanko vis daugiau žiūrovų (2018 m. – 116 551). Lankomumas tendencingai auga nuo 2005 m.

2018 m. surengėme 1 183 seansus, parodėme metų svarbiausius 168 filmus, sulaukėme virš 1 000 publikacijų populiariausiuose šalies žiniasklaidos kanaluose. Įprastai „Kino pavasaris“ dvi savaites vyksta penkiuose didžiuosiuose Lietuvos miestuose, tačiau einamaisiais metais jo teritoriją išplėtėme į dar šešis regionus: Alytų, Marijampolę, Uteną, Gargždus, Anykščius ir Varėną. Ateityje šį skaičių planuojame didinti.

Per 23 metus pelnėme ryškiausio itin profesionaliai vystomo kultūrinio prekinio ženklo įvaizdį Lietuvoje. Tai suteikia neribotas galimybes veiksmingai komunikacijai ir mūsų partnerių patraukliam bendravimui su festivalio auditorija.

Į savo esamus ir potencialius rėmėjus žiūrime kaip į partnerius, kurių vertybes deriname su festivalio vertybėmis, mūsų auditorijos lūkesčiais ir kiekvieną kartą rengiame individualų partnerystės scenarijų.  

Festivalio rinkodaros ekspertų komanda žino kaip prekiniams ženklams padėti sukurti profesionalias rėmimo programas.

Savo žinias giliname kasmet keisdamiesi rėmimo praktika su kolegomis iš Berlyno, Kanų, Toronto, San Sebastiano ir kitų prestižinių pasaulio kino festivalių. „Kino pavasario“ rėmimo atvejai pristatomi tarptautiniuose kino festivalių rinkodaros renginiuose Kroatijoje, Italijoje, Estijoje, Lenkijoje.

Susisiekite su mūsų rėmimo komanda ir sužinokite, kaip įgyvendiname tokias savo partneriams skirtas programas kaip:

  •          festivalio programų rėmimas;
  •          komunikacija festivalio auditorijai;
  •          komunikacija Vilniaus ir kitų Lietuvos miestų kino auditorijai;
  •          renginiai partnerių klientams ir darbuotojams;
  •          kūrybiškas rėmimo kampanijų aktyvavimas;
  •          turinio licencijavimas;
  •          originalaus turinio integracijos;
  •          ryšių su visuomene integracijos sprendimai;
  •          konsultacijos rėmimo aktyvavimo kampanijoms;
  •          konsultacijos su kino rinkodara susijusiais klausimais.