March 18 – April 1
OTHER PROJECTS

Rėmimai_

Geriausi scenarijai parašomi darnios komandos ir reiklių klientų. Kurkime kartu!

Būkite kartu su didžiausiu kino festivaliu Baltijos šalyse, kurį kasmet aplanko virš 100 tūkst. žiūrovų, o prekės ženklą žino 9 iš 10 gyventojų Lietuvoje (HAVAS MEDIA tyrimo duomenimis).
Mūsų žiūrovus vienija aistra kokybiškam kinui, todėl stengiamės kurti prasmingą ir įtraukiantį turinį. Ne veltui vartotojų pasitenkinimas festivaliu yra 5 iš 7 (KANTAR TNS žiūrovų apklausos duomenimis).

Vertė prekės ženklui
Žinomumas ir matomumas bei naujos auditorijos
Vertė klientams
Kokybiškas turinys ir išskirtinės patirtys bei vartotojų įsitraukimas
Vertė darbuotojams
Darbuotojų motyvacija bei uždari filmų seansai ir renginiai
Prekės ženklo naudojimo teisės
Prekės ženklo įvazdžio stiprinimas ir kokybiškai įgyvendinti rinkodaros tikslai

REZULTATAI

AUDITORIJA

74 % moterys  / 26 % vyrai
39 % 25-35 amžiaus
80 % universitetinis išsilavinimas
40–50 % vidutinės ar aukštesnės pajamos 
29 % domisi dar neprasidėjus festivalio bilietų prekybai
22 % pirmąkart / 40 % antrą ar trečią kartą lankosi festivalyje
*KANTAR apklausos duomenys, 2018 / 2019 m.

INTEGRACIJOS

ERGO
Prekės ženklo matomumas ir įvaizdis
ERGO kino klubas, TV studija / Filmų patarėjas – pagalba žiūrovams išsirinkti filmą / Draudimas nuo nepatikusio filmo / Kontaktų rinkimas
PERGALĖ
Produkto pristatymas
Riboto leidimo legendinių saldainių pristatymas / Saldainių dalinimas prie salių, aktyvacijos / Išskirtinis remiamos „Meistrų“ programos bei saldainių pristatymo vakaras
TELIA
Prekės ženklo matomumas ir įvaizdis
Pagrindinės Festivalio kino salės vardas bei apipavidalinimas / Interaktyvi aktyvacija su mobiliuoju prieš filmų seansus / Kino platformos internete (VOD) komunikacija
RAUDONŲ PLYTŲ ALAUS DIRBTUVĖS
Produkto pristatymas
Riboto leidimo festivalio alus / Įvaizdinis alaus baras Festivalio poilsio zonoje / Produkto pristatymo renginys
SORAINEN
B2C / B2B / B2E
Specialūs uždari renginiai darbuotojams, klientams, alumni / Darbuotojų motyvacija / Kontaktų palaikymas, atnaujinimas su privačiais ir verslo klientais
AKROPOLIS
NAUJOS AUDITORIJOS
Specialus pasiūlymas 2 bilietai už 1 kainą / Auditorijos įsitraukimas / Sugrįžtantys prekybos ventro lankytojai
SWEDBANK
INTEGRUOTA KAMPANIJA NACIONALINIU MASTU
Integracija nacionaliniu mastu/ Įmonės padalinių įtraukimas / Specialūs partnerio dovanojimi seansai bendruomenėms / Ilgalaikis matomumas
Jūsų partnerystės scenarijus?
Kurkime kartu partnerystės scenarijus

APDOVANOJIMAI 

PR Impact Awards:

  • Renginio kategorijoje geriausia pripažinta AEROKINO komunikacija. Partneriai „Go Vilnius“ ir „Vilniaus oro uostas“.
  • Geriausia Nuomonės formuotojų ir virusinė komunikacija pripažinta grotažymė #festivalisnamuose.
  • Geriausia Paramos projektų komunikacija tapo aktyvacija ERGO „Filmų patarėjas“ bei bilietų draudimas nuo nenumatytų aplinkybių.
  • Kitas toje pačioje kategorijoje Geriausia Paramos projektų komunikacija nominuoti drauge su partneriais ERGO, Pergalė, Audimas, Auga, Lietuvos paštas žiūrovams išsiųsti 1000 festivalio rinkinių.
  • Kategorijoje „Inovacija komunikacijoje“ antroje vietoje atsidūrė JCDecaux Lietuva skaitmeniniuose ekranuose įgyvendintas žaidimas „Pagauk bilietą“.

Kūrybiškumo festivalis ADC Lietuva: bronza už #festivalisnamuose, kategorijoje „Renginiai“.

KONTAKTAI 

Konradas Kazlauskas
Partnerysčių vystymo vadovas
konradas@kinopavasaris.lt

The content on our website is unavailable, because your internet browser is not up to date.

Please upgrade your browser or use a different one to enjoy our site to the fullest.

We apologize for the inconvenience.