Partnerystė

„Kino pavasaris“ yra didžiausias kino festivalis Baltijos šalyse bei vienas didžiausių kino festivalių Rytų Europoje. Jį aplanko 100 000 žiūrovų, surengiama 800 kino seansų, parodoma virš 250 filmų, žiniasklaidoje sulaukiama virš 1000 publikacijų. Festivalis dvi savaites vyksta Vilniuje ir Kaune, o vėliau geriausi filmai rodomi ir kituose Lietuvos miestuose.

Per 20 metų pelnėme ryškiausio kultūrinio prekinio ženklo įvaizdį Lietuvoje, kuris suteikia plačias galimybes netradicinei komunikacijai ir mūsų partnerių patraukliam bendravimui su festivalio auditorija.

Į esamus ir potencialius mūsų rėmėjus žiūrime kaip į partnerius, kurių vertybes deriname su festivalio vertybėmis, mūsų auditorijos lūkesčiais ir kiekvieną kartą rengiame individualų partnerystės scenarijų.  

Profesionali festivalio rinkodaros specialistų komanda žino kaip prekiniams ženklams padėti sukurti profesionalias rėmimo programas.

Savo žinias giliname kasmet keisdamiesi rėmimo praktika su kolegomis iš Berlyno, Kanų, Toronto, San Sebastiano ir kitų kino festivalių. „Kino pavasario“ rėmimo atvejai pristatomi tarptautiniuose kino festivalių rinkodaros renginiuose Kroatijoje, Italijoje, Estijoje, Lenkijoje.

Susisiekite su mūsų rėmimo komanda ir sužinokite kaip įgyvendiname tokias programas savo partneriams kaip:

  •          festivalio programų rėmimas;
  •          komunikacija festivalio auditorijai;
  •          komunikacija Vilniaus ir kitų Lietuvos miestų kino auditorijai;
  •          renginiai parterių klientams ir darbuotojams;
  •          kūrybiškas rėmimo kampanijų aktyvavimas;
  •          turinio licencijavimas;
  •          originalaus turinio integracijos;
  •          ryšių su visuomene integracijos sprendimai;
  •          konsultacijos rėmimo aktyvavimo kampanijoms;
  •          konsultacijos su kino rinkodara susijusiais klausimais.